0 artikelen 0,00 € Winkelmandje
0 artikelen Verlanglijstje Verlanglijstje

FAQ

My Inno

Wat zijn de voordelen van ‘My Inno’?
  • Via ‘My Inno’ kunt u het saldo van uw Galeria Inno Advantage Card raadplegen.
  • U krijgt er in één oogopslag een overzicht van de status van al uw bestellingen.
  • U kunt er de geschiedenis van al uw oudere bestellingen raadplegen.
Hoe kan ik me aanmelden op ‘My Inno’ en genieten van alle voordelen?

Nieuwe klanten kunnen zich via het registratieformulier aanmelden. U vult uw gegevens in en even later krijgt u een bevestigingsmail. U vindt dit registratieformulier via de link inloggen, bovenaan rechts op elke pagina.

Als u al een account hebt, kunt u zich aanmelden via de link inloggen, bovenaan rechts op elke pagina.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen om toegang te krijgen?
Ga naar de inlogpagina via de link inloggen bovenaan rechts op elke pagina. Onderaan ziet u ‘Wachtwoord vergeten’. Via deze link kunt u een bericht sturen naar het e-mailadres waarmee u ingeschreven bent op Inno.be. In dit bericht vindt u een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Daarna kan u met dat nieuwe wachtwoord inloggen.

Veelgestelde vragen webwinkel

Hartelijk welkom bij inno.be!

In het volgende vragenoverzicht vindt u antwoorden en handige links voor kwesties van bestelling tot levering.

U kunt ons ook telefonisch bereiken op:

Servicehotline:
0800 29411 (gratis)

Openingsuren:
Maandag t/m vrijdag: 8.00 tot 20.00 uur

Algemeen

Belangrijke telefoonnummers en adressen

Servicehotline: 0800 29411 (gratis)

Openingsuren:
Maandag t/m zaterdag: 8.00 tot 20.00 uur

Retouradres:

Producten kunnen worden geretourneerd aan:

INNO.be c/o GALERIA Logistik GmbH 
Return-HUB 
Bonnstr. 41-45 
50226 Frechen 
GERMANY

Eventuele vragen en opmerkingen kunt u richten aan: service@inno.be

Wat betekent het “web exclusive” label?
Deze producten, verkoopsprijzen of promotie acties vindt u niet in onze winkels terug. Ze zijn exclusief voorbehouden aan bezoekers van inno.be. Op die manier bieden we met de online winkel een complementair aanbod aan de Galeria Inno warenhuizen.
Hoe kan ik naar artikelen zoeken?
Op inno.be vindt u met enkele muisklikken eenvoudig wat u zoekt. Voer op de startpagina gewoon uw zoekwoord in het zoekvenster in. Er wordt dan een productoverzicht weergegeven, waaruit u relevante product kunt selecteren.
Zijn alle op de website verkrijgbare producten ook verkrijgbaar bij de Galeria INNO-filialen?
Meestal zijn de producten ook in de filialen verkrijgbaar.
Hoe plaats ik een bestelling op inno.be?

Selecteren

Klik wanneer u een keuze heeft gemaakt en een artikel wilt bestellen op de begeleidende foto of artikelomschrijving en plaats het artikel met de corresponderende knop in het winkelmandje. Er verschijnt een venster waarin het door u in het winkelmandje geplaatste artikel nogmaals wordt weergegeven. Klik als u verder wilt winkelen op Verdergaan met winkelen. Klik als u het product wilt afrekenen op bestellen.

Winkelmandje

In uw winkelmandje kunt u de door u geselecteerde producten voordat u afrekent nog controleren.

Onder Aantal kunt u aangeven hoeveel stuks van elk product u wilt bestellen. Klik als u meer artikelen wilt selecteren op Verdergaan met winkelen. Om later terug te keren naar uw winkelmandje, klikt u op het pictogram van het boodschappentasje rechts bovenaan het scherm.

In het winkelmandje kunt u actiecodes invoeren. Hiermee kunt u profiteren van acties in de webwinkel. Actiecodes worden gecommuniceerd op onze webwinkel of via de nieuwsbrief en worden in combinatie met bepaalde promotieproducten aangeboden.

Klik als u wilt afrekenen op Bestellen in het winkelmandje.

Bestellen als gast

U bestelt bij ons als gast. Dit betekent dat u uw bestelgegevens bij elke aankoop opnieuw invoert en wij uw gegevens niet opslaan.

Leverings- en factuuradres invoeren

Voer alleen uw factuuradres in. Als uw leveringsadres en uw factuuradres niet hetzelfde zijn, voer dan ook een bezorgadres in. Wij leveren momenteel enkel in België.

Betaalwijze

Kies tijdens het bestelproces uit de weergegeven betaalwijzen.

Controleren en verzenden

U kunt uw bestelling nog eenmaal controleren en indien nodig corrigeren. Accepteer vervolgens de algemene voorwaarden.

Om te profiteren van acties in de webwinkel, kunt u ook nog op deze pagina een actiecode invoeren. Actiecodes worden gecommuniceerd op onze webwinkel of via de nieuwsbrief en worden in combinatie met bepaalde promotieproducten aangeboden.

Uw bestelling plaatse

Uw bestelling is nu bij ons geplaatst. U ontvangt binnen het uur een bevestigingsmail van uw bestelling.

Koopovereenkomst

Een koopovereenkomst wordt pas van kracht na verzending van de goederen door inno.be, in overeenstemming met de bijbehorende pakbon en de per e-mail verzonden verzendbevestiging. Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met de verzendbevestiging en met een Track & Trace link.

U kunt uw bestelstatus van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur (m.u.v. nationale feestdagen) opvragen via onze gratis servicehotline op 0800 294 11.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Als u uw bestelling wilt annuleren, dient u tijdig contact op te nemen met onze klantenservice. U dient uw annulatie door te geven via onze servicehotline op 0800 29411 (gratis), bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur (m.u.v. nationale feestdagen).
Wat gebeurt er als er een probleem is met mijn bestelling?
We vinden het heel belangrijk dat we alle producten in ons assortiment, ook daadwerkelijk kunnen leveren. Als we uw bestelling om wat voor reden dan ook niet zoals gepland kunnen uitvoeren, dan nemen wij telefonisch of via e-mail contact met u op. Voor snelle afwikkeling van uw bestelling is uw e-mail adres dus noodzakelijk.
Kunnen zakelijke klanten met een zakelijke rekening ook bestellingen plaatsen op inno.be?
Zakelijke bestellingen zijn om belastingtechnische redenen niet mogelijk.
Welke browserinstellingen worden aangeraden voor optimale werking van de webwinkel?

Voor de beste weergave en werking van onze website raden wij de recentste versie Mozilla Firefox of Google Chrome, of Internet Explorer vanaf versie 9 aan

Schakel ook JavaScript en de functie ‘Cookies accepteren’ in, zodat alle functies van het winkelmandje werken. Hier vindt u meer informatie over het inschakelen van cookies voor uw browser:

Hoe u Javascript voor uw browser kunt activeren ziet u hier:

Betaling

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
We accepteren momenteel betalingen via Visa, Mastercard en Maestro.
Hoe veilig is betalen met een kredietkaart?

Om uw kredietkaart tijdens de online transactie te beschermen tegen onbevoegd gebruik, maken we gebruik van SSL; dit is momenteel een van de veiligste coderingsmethoden. SSL staat voor Secure Socket Layers en is een geavanceerde coderingsmethode die op internet al lange tijd wordt gebruikt. Dit versleuteld het gegevensverkeer tussen de browser van de klant en de server (bv. www.inno.be.) tot 128 bit, zodat er niemand bij de gegevens kan. De versleuteling wordt geactiveerd als u in uw winkelmandje op de knop Nu kopen klikt. Alle hiernavolgende pagina's worden dan onmiddellijk beveiligd met SSL. U herkent een beveiligde verbinding aan een URL (het adres van de website) die begint met 'https://' (in plaats van met 'http://'). In Internet Explorer, Mozilla Firefox en Netscape Navigator wordt op de navigatiebalk rechtsonder bovendien een hangslot weergegeven.

Om de bestelling te voltooien, moet u uw 3-D Secure-code in te voeren.

Betaal ik bij een kredietkaartbetaling voor of na levering van de bestelling?
Bij kredietkaartbetalingen gebeurt de betaling tijdens het bestellen dus voor de levering van de bestelling.