0 artikel 0,00 €
0 artikelen Verlanglijstje
Retourzendingen
Retourzendingen

Retouren

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

We willen graag dat u tevreden bent over onze leveringen. Daarom hebt u het recht om alle bij ons gekochte producten na een retouraanvraag binnen twee weken kosteloos aan ons te retourneren; de betaalde aankoopprijs van de teruggestuurde artikelen wordt aan u terugbetaald. Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

Hoe kan ik producten retourneren?

U kunt uw terugzending met DHL/bpost aan ons retourneren. Vul het teruggaveformulier op uw verzend-/retourformulier volledig in en voeg deze bij uw retourzending.

Retourneren is kosteloos. Op de volgende twee manieren kunt u een port betaald retourlabel verkrijgen. U kunt het label downloaden en afdrukken met de QR-codelink op uw vrachtbrief. U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze servicehotline. Het label wordt u dan als pdf-bestand per e-mail toegestuurd. Breng het label vervolgens aan op het pakket en geef het af bij een bpost postpunt of een DHL Parcelshop bij u in de buurt.

U hebt het recht om alle op inno.be gekochte artikelen binnen 14 dagen te retourneren.

We willen graag weten waarom u het artikel niet wilt houden. Kunt u de reden aangeven? Op het verzend-/retourformulier worden de meest voorkomende redenen voor retour genummerd weergegeven. Voer in de juiste velden dit nummer en het juiste aantal in.

Waar moeten retourartikelen heen worden gestuurd?

Het retouradres vindt u op het retourlabel, dat zoals hierboven beschreven kunt verkrijgen. Terugbetaling van het aankoopbedrag op de kredietkaart volgt doorgaans binnen 14 dagen.

Let op: boek het bedrag op de kredietkaart niet zelf terug (annulering van de transactie).