Mijn Account

Controleer of uw inloggegevens juist zijn. Hebt u een foutmelding ontvangen in verband met uw e-mail of wachtwoord? Zo ja, raadpleeg dan de juiste vragen om uw probleem op te lossen.

Neem contact op met de customer service om de verwijdering van uw account aan te vragen.

Neem contact op met de customer service om het e-mailadres te achterhalen dat bij uw account hoort.

Klik op het "Login"-icoon rechtsboven op uw scherm en vervolgens op "Wachtwoord vergeten". U zult een e-mail ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Log in op uw account via het "Log in"-icoon rechtsboven op uw scherm. Uw rekeningoverzicht wordt weergegeven. U kunt uw persoonlijke gegevens wijzigen door te klikken op "Profiel bewerken" onder uw naam en e-mailadres, of door te klikken op "Mijn profiel bewerken" in het menu op de linkerkant van uw scherm.

Is uw e-mailadres al gekoppeld aan een ander account op ons platform? Voldoet het wachtwoord dat u gekozen heeft aan onze voorwaarden? In beide gevallen zal een foutmelding verschijnen waarmee u het probleem kunt oplossen.

Uw bestelling verschijnt alleen in uw account als aan het einde van uw bestelling het bericht "Bedankt voor uw bestelling" op uw scherm verschijnt en dat een e-mail ter bevestiging van uw bestelling met het bijbehorende nummer is verzonden naar het e-mailadres dat u opgaf toen u uw bestelling plaatste. Als uw bestelling niet op uw rekening verschijnt, is dat omdat deze niet is geplaatst.