FAQ

My Inno

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen om toegang te krijgen?

Ga naar de inlogpagina via de link My Inno bovenaan rechts op elke pagina. Onderaan ziet u ‘Wachtwoord vergeten’. Via deze link kunt u een bericht sturen naar het e-mailadres waarmee u ingeschreven bent op My Inno. In dit bericht vindt u een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Daarna kan u met dat nieuwe wachtwoord inloggen.

Veelgestelde vragen inno.be webshop (was bereikbaar tot 31/01/2019)

Klik hier voor alle vragen omtrent retour en garantie.

Algemeen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met de verzendbevestiging en met een Track & Trace link.

U kunt uw bestelstatus van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur (m.u.v. nationale feestdagen) opvragen via onze gratis servicehotline op 0800 294 11.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u uw bestelling wilt annuleren, dient u tijdig contact op te nemen met onze klantenservice. U dient uw annulatie door te geven via onze servicehotline op 0800 29411 (gratis), bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur (m.u.v. nationale feestdagen).

Wat gebeurt er als er een probleem is met mijn bestelling?

We vinden het heel belangrijk dat we alle producten in ons assortiment, ook daadwerkelijk kunnen leveren. Als we uw bestelling om wat voor reden dan ook niet zoals gepland kunnen uitvoeren, dan nemen wij telefonisch of via e-mail contact met u op. Voor snelle afwikkeling van uw bestelling is uw e-mail adres dus noodzakelijk.