Mijn Bestelling

Wanneer u ingelogd bent op uw klantenaccount en u uw productkeuze heeft gemaakt, klikt u op 'Bestellen'. Uw standaard leverings- en factuuradres (die zijn ingevuld in uw account in de rubriek "Mijn adressen") worden weergegeven. Om uw factuuradres te wijzigen, klikt u op 'Bewerk', voert u de benodigde wijzigingen in en klikt u op 'Bewaar'.


Indien uw factuur- en leveringsadres hetzelfde zijn, zullen de ingevoerde wijzigingen voor uw factuuradres ook van toepassing zijn op uw leveringsadres. Indien u een nieuw adres wilt toevoegen, klikt u op 'Voeg een nieuw adres toe' en selecteert u dit nieuwe adres. Indien u een ander leveringsadres wilt gebruiken dan het factuuradres, klikt u op 'Gebruik een ander adres als leveringsadres'. U kunt dan het standaard weergegeven leveringsadres wijzigen of een nieuw leveringsadres toevoegen en selecteren.

U kunt een bestelling annuleren die betaald en bevestigd is, maar nog niet verzonden door de Verkoper van uw product (u hebt geen bevestiging van levering van uw bestelling ontvangen per e-mail en uw bestelling verschijnt niet onder de status "geleverd" in het gedeelte "Mijn bestellingen" van uw klantenaccount). Om dit te doen, gaat u naar het gedeelte "Mijn bestellingen" van uw klantenaccount, klikt u op "Bekijk de bestelling" van de bestelling die u wilt annuleren, en klikt u vervolgens op "Een incident openen" tegenover het artikel dat u wilt annuleren. Selecteer in het uitklapmenu de reden "Ik wil mijn bestelling annuleren (recht om bestelling in te trekken)" en klik op "Verzenden" om uw verzoek naar de verkoper van dat artikel te sturen. Als uw te annuleren bestelling uit meerdere artikelen bestaat, moet u dit proces voor elk te annuleren artikel herhalen. U ontvangt dan een terugbetaling voor de geannuleerde artikelen.

Om een bestelling te annuleren die reeds door de Verkoper werd verzonden (leveringsstatus in de rubriek "Mijn bestellingen" van uw klantenaccount) of een bestelling die werd ontvangen, gaat u naar de rubriek "Mijn bestellingen" van uw klantenaccount en gaat u te werk zoals hierboven beschreven. De verkoper van uw product zal u zo snel mogelijk antwoorden om u te vertellen hoe u verder moet gaan. Als u uw product al hebt ontvangen, kunt u ook de instructies van de verkoper raadplegen, eventueel ingesloten in de verpakking van de verzending van het artikel betreffende de uitoefening van uw herroepingsrecht of de rubriek "Retourbeleid" van de verkoper raadplegen. "

Zodra uw bestelling is betaald en per e-mail is bevestigd, is het niet meer mogelijk om het afleveradres van uw bestelling te wijzigen. U dient dan uw bestelling te annuleren (zie onze FAQ "Hoe annuleer ik mijn bestelling?") en een nieuwe bestelling te plaatsen door eerst uw leveringsadres te wijzigen in uw klantenaccount "Mijn adressen" of bij het plaatsen van de bestelling.

Ga naar het gedeelte "Mijn bestellingen" van uw klantenaccount, klik op "Bekijk de bestelling" van de bestelling waarvoor u artikelen mist, klik vervolgens op "Incident openen" naast het ontbrekende artikel. Selecteer in het vervolgkeuzemenu de reden "Ik heb mijn product niet ontvangen" en klik op "Verzenden" om uw verzoek naar de verkoper van dat artikel te sturen. Als u meerdere artikelen mist, herhaalt u deze procedure voor elk ontbrekend artikel. De verkoper zal u zo spoedig mogelijk een passende oplossing aanbieden.

Ga naar de rubriek "Mijn bestellingen" van uw klantenrekening, klik op "Bekijk de bestelling" van de bestelling waarop dit probleem betrekking heeft, en klik vervolgens op "Een incident openen" voor het betrokken artikel. Selecteer in het uitklapmenu de reden "Mijn product komt niet overeen met mijn bestelling" en klik op "Verzenden" om uw verzoek naar de verkoper van dat artikel te sturen. De verkoper zal u zo spoedig mogelijk een passende oplossing aanbieden.

Controleer eerst of de bevestigingsmail van de bestelling niet in uw spam-map staat. Bovendien kan het om technische redenen gebeuren dat u geen e-mail ontvangt ter bevestiging van uw bestelling. Als uw bestelling bevestigd is, moet deze verschijnen in het gedeelte "Mijn bestellingen" van uw klantenaccount. Als u nog steeds geen bevestigingsmail ontvangt voor een volgende bestelling, nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze customer service, zodat zij kunnen bepalen of het probleem veroorzaakt wordt door de inno.be website en indien nodig het probleem kunnen verhelpen.

Controleer de staat van het product/de producten. Als sommige artikelen beschadigd zijn, ga dan naar de rubriek "Mijn bestellingen" van uw klantenaccount, klik op "Bekijk de bestelling" van de bestelling waarop dit probleem betrekking heeft en klik vervolgens op "Een incident openen" voor het betreffende artikel. Selecteer in het vervolgkeuzemenu de reden "Mijn product is beschadigd" en klik op "Verzenden" om uw verzoek naar de verkoper van dat artikel te sturen. De verkoper zal u zo spoedig mogelijk een passende oplossing aanbieden.

Wanneer u op de productpagina bent, klikt u op "Stel een vraag over dit product". Als u niet bent ingelogd op uw klantenaccount, klik dan op "Inloggen" en voer uw e-mailadres en wachtwoord in. U kunt dan een bericht schrijven aan de verkoper van het product om te vragen of het product nog beschikbaar is in een bepaalde kleur en maat. Hij zal u rechtstreeks kunnen informeren over de beschikbaarheid van deze producten.