Populaire Vragen

Is uw e-mailadres al gekoppeld aan een ander account op ons platform? Voldoet het wachtwoord dat u gekozen heeft aan onze voorwaarden? In beide gevallen zal een foutmelding verschijnen waarmee u het probleem kunt oplossen.

Wanneer u bent ingelogd met uw klantenaccount en zodra uw keuze van producten is voltooid, klikt u op "Betalen". Uw standaard verzendadres en factuuradres (ingevoerd in uw account) zullen verschijnen. Om uw factuuradres te wijzigen, klikt u op "Wijzigen", voert u de nodige wijzigingen in en klikt u op "Opslaan". Als uw factuuradres en verzendadres hetzelfde zijn, worden de wijzigingen die u in uw factuuradres hebt aangebracht, ook toegepast op uw verzendadres. Als u een nieuw adres wilt toevoegen, klikt u op "Een nieuw adres toevoegen" en selecteert u het nieuwe adres. Als u een ander afleveradres dan het factuuradres wilt gebruiken, klikt u op "Gebruik een ander adres als afleveradres". U kunt dan ofwel het standaard afleveradres dat verschijnt wijzigen of een nieuw afleveradres toevoegen en selecteren.

Controleer eerst of de bevestigingsmail van de bestelling niet in uw spam-map staat. Bovendien kan het om technische redenen gebeuren dat u geen e-mail ontvangt ter bevestiging van uw bestelling. Als uw bestelling bevestigd is, moet deze verschijnen in het gedeelte "Mijn bestellingen" van uw klantenaccount. Als u nog steeds geen bevestigingsmail ontvangt voor een volgende bestelling, nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantendienst, zodat zij kunnen bepalen of het probleem veroorzaakt wordt door de inno.be website en indien nodig het probleem kunnen verhelpen.

Met de Loyalty kaart kan je het hele jaar door Loyalty punten verzamelen. Je spaart 1 punt per €1 netto-aankoop. Bij 200 punten verzameld ontvang je een Loyalty bon van €5, geldig per aankoopschijf van € 25 netto. Het hele jaar door zijn er ook exclusieve aanbiedingen en acties voor Loyalty members.